Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar fortfarande på Monsters godförklaring av Hedinn som jag inte riktigt förstår rent teoretiskt fast jag läst den flera gånger (inlägg #579 alltså), samtidigt är jag benägen att hålla Hedinn åt det neutrala eller godare hållet för jag tycker inte att Hedinn har gjort nånting som sticker i mina ögon. Jag tror heller inte att hon lag den första rösten på en kollega.
Just nu så känns Caisa och karamell som mina hetaste kandidater att få en röst av mig. Å andra sidan så har Caisa röstat på karamell och jag tror inte att man lägger den första rösten på en kollega.
cirkus röstar på CaisaLundblad
Nånstans så tror jag ändå inte att en bjönbuse lägger absolut första rösten i en lynch på en kollega. Det är djärvt, även om jag vet ju att vissa spelar så djärvt. Men fasen jag vet inte
Diskussionen om Magica ligger fortfarande kvar lite idag men det kan man ju sia fram och tillbaka om men vi vet att hon inte är Magica.
Man kan sia fram och tillbaka om vilka av dessa två som kan vara ulven men det känns inte som LindgrenV för tillfället och hon har inte skrivit så mycket så jag har mer att gå på.
Mycket intressanta tankar Hedinn! Det skulle kunna vara så att Cirkus är ond och Karamelldrottningen helt enkelt är Alexander Lukas. Karamelldrottningen vet då att hon sitter säkert och behöver inte anstränga sig att skriva några vettiga teorier, får hon misstankar på sig så gör det ingenting.
Samtidigt vill man ju ha ut alla onda, så även om Karamelldrottningen var Alexander Lukas, så borde hon hjälpa till med det i alla fall.
Hahaha så det är över nu? Vilken vändning!