Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*
Detta är mina teorier från innan idag. Tog bort alla som åkt ut.
Habina2
Känner jag mig lite förvirrad över, just för att hon verkar förvirrad. Hon använder mycket och och det tolkar jag som att hon inte riktigt tar ställning till något och mer, ja, inte säger så mycket. Cirkus förvrängde hennes text tidigare idag och jag förstår helt hennes reaktion på det för jag reagerade med på det. Kan inte se något annorlunda sen igår.
Mumorsan
Ser inget tecken på att hon skulle vara ond för tillfället. Det har inte uppkommit något nytt sen igår förutom rösten på Dramatik, som gör att det pekar på att hon kan vara god. Neutral för tillfället.
Hedinn
Har kommit med bra teorier. Lugn och sansad som vanligt, men hon är en van spelare. Hon röstade på Dramatik och det pekar ytterligare på att hon skulle vara god. Diskussionen om Magica ligger fortfarande kvar lite idag men det kan man ju sia fram och tillbaka om men vi vet att hon inte är Magica. Jag sätter henne åt det godare hållet för tillfället.
Cirkus
Inte så aktiv men när hon väl är aktiv så går hon på rätt så hätskt. Det gjorde hon också den gången hon var ond och det gjorde att hon lynchades snabbt. Hon förvrängde totalt vad Habina skrev tidigare idag och det reagerade jag på så det gjorde mig misstänksam. Inget annat nytt sen igår.
LindgrenV
Jag tror jag dragit i växlarna för snabbt och missbedömt henne lite. Hon skrev lite ot i början men det är en typisk grej för henne att göra. Hon är en skojig person i sig. Jag tror inte hon är den onda av dom som röstade på bumpo igår för jag har reagerat mer på Caisa och jag tror inte det är två ulvar som röstat på bumpo, för då hade dom blivit tre när Dramatik ändrade sin röst och den risken kan jag inte se att ulvarna skulle tagit. Nej, jag lägger henne mot det godare hållet för tillfället. Man kan sia fram och tillbaka om vilka av dessa två som kan vara ulven men det känns inte som LindgrenV för tillfället och hon har inte skrivit så mycket så jag har mer att gå på. Monstermon skrev jag teorier om tidigare, därav blandar jag inte in henne i denna diskussionen.
Karamelldrottningen
Henne vet jag inte var jag har. Det finns inget nytt sen igår. Behöver se mer ifrån henne.
Sen dess har ju misstankarna ökat mot dom jag hade redan då i tankarna. Värt att läsa igen vad man haft för tankar innan, så kanske man ser något ur ett annat perspektiv.