Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som var på VM i sommras kanske såg de ursöta kakelplattorna. Det var en firma från tyskland. Har varit på deras hemsida, men jag kan inte ett ord tyska. Någon som kan hjälpa mig? Kan man få tag på dom har i sverige någonstans? Vad heter Kakel på tyska?
Kaklet har nr 320 och där står "Wandfliese" 8,5x8,5 cm 8,00 Euro.
Han jag köpte av heter Konnie Herzog.
Står inget om en hemsida i broschyren, kan du tala om vad? För det fanns så vitt jag vet bara en tysk keramiker där som jag minns.
Sökte på google och det verkar som om http://www.ice-line.de har haft kaklen men hittade de inte på hemsidan nu men maila dom så får du säkert reda på hur du kan få tag i dom.
Där jag såg dom sålde de olika saker. Dekalerna var poppis hos dom kommer jag ihåg.De stod inann banan. Fick bara en reklamblad,med hemsidan www.abee-shop.com
Hur kan jag få tag på han du var hos??
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.