Kakelplattor med islandshästar på!

Hallau

Trådstartare
Ni som var på VM i sommras kanske såg de ursöta kakelplattorna. Det var en firma från tyskland. Har varit på deras hemsida, men jag kan inte ett ord tyska. Någon som kan hjälpa mig? Kan man få tag på dom har i sverige någonstans? Vad heter Kakel på tyska?:confused:

Sv: Kakelplattor med islandshästar på!

kakel är Kachel. Die Kacheln i plural...:D

Jag tog en broschyr, köpte thémuggar.

Kaklet har nr 320 och där står "Wandfliese" 8,5x8,5 cm 8,00 Euro.
Han jag köpte av heter Konnie Herzog.
Står inget om en hemsida i broschyren, kan du tala om vad? För det fanns så vitt jag vet bara en tysk keramiker där som jag minns.

Sökte på google och det verkar som om http://www.ice-line.de har haft kaklen men hittade de inte på hemsidan nu men maila dom så får du säkert reda på hur du kan få tag i dom.

Där jag såg dom sålde de olika saker. Dekalerna var poppis hos dom kommer jag ihåg.De stod inann banan. Fick bara en reklamblad,med hemsidan www.abee-shop.com
Hur kan jag få tag på han du var hos??

Det är samma tror jag, vänta ska du få adres o telnr

Konnie Herzog
Gut Capellen
53913 Swisttal
Tel/fax 02254/1331

Fax är nog lättare kanske än o ringa?? Det borde säkert gå bra med engelska?

Hade jag haft mer pengar hade jag köpt lite mer :-)

Jag kan lite tyska om det var någon som var intresserad av översättning...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 225
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 020
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30