Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försökte sälja in glasskiva med tapet bakom till min - i inredningssammanhang - sämre hälft, men det gick inte. Då försökte jag sälja in ett färgglatt kakel/mosaik men det gick inte heller så det blev det vitt kakel...
Det är lite svårt att fånga på bild, men det är liksom lite "vågigt", så det lever lite mer än vanligt platt kakel, men det är inte så pass mycket struktur att det blir jobbigt att hålla rent.
(Så nu försöker jag få in färg varthelst jag kan i vårt kök, är särskilt nöjd med den orangegula pallen!)
Jag kastar mig också in i tråden,har ingen aning om vad jag ska sätta på väggen än,köket är vitt och tapeterna vita med svarta bladslingor,tror golvet ska få bli svart eller mörkt gråbetsad laminat/trä .
Den där mosaiken högre upp i tråden var läcker.
Den som jag la ut?
Jag höll på att googla livet ur mig innan jag hittade en mosaik som jag gillar.
Jag tipsar om en tysk sida som heter mosafil.de dom har så jäkla mycket snyggt och inte så särskilt dyrt heller. Det enda kruxet är att de inte skeppar till Sverige, men har man bara en polare i Tyskalandet så kan de skeppa dit så får vännen skicka med DHL. Så gjorde jag