• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Hardedoggs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 704
H

Hardedoggs

Har fått ett erbjudande att låna ett sto till avel som är efter Juventus.
E:Juon-Sonnenstrahl

Skulle därför veta lite mer om honom. När han är född & hans meriter. Har han lämnat några hingstar el tävlingindiv efter sig
Nån som vet nåt om honom eller kanske sett honom?
Vill veta allt.. Nån som kanske har en bild på honom
Tacksam för svar!

Sv: Juventus

Juventus är en Mecklenburger. På hans faders sida är det östtyska stammar, på mödernet är det trakehner och mecklenburger. Han är elitpremierad i Mecklenburg.Vet ej om stammen ger gröna papper hos ASVH, då Mecklenburgs stambok inte erkänns av ASVH.
Mörkbrun f.1988 168 cm
Han ägs av Landesgestüt Redefin.
Han gjorde ett bra HLP 1991, men det var precis när muren hade fallit så det är svårt att veta hur stark konkurransen var.
HLP: 100-Tage-Test: Totalt.:150,91 (1./19) - Dressyr: 148,19 (1) - Hoppning: 145,38 (1).
Han kostar 350 € att betäcka med.
Bild http://www.sportpferde.biz/pics/horsesh/Juventus.jpg

Sv: Juventus

Nån mer som vet nåt om denna herre eller hans avkommer?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 746
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 376
Senast: athena
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 851
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka