Justin boots

L

Linnzan

Vart får man tag på dom i sverige??? Någon som tagit från USA?? Blev det dyrt med frakter osv..

Sv: Justin boots

de var en bra fråga för de var de märket jag alltid hade när jag bodde i USA men har inte hittat dom här. Dom kostar så pass redan så de kanske är svårt att sätta ett bra pris på dom för att tjäna nått. Who Knows.

Har kollat på ebay. Men inte hittat just dom jag ville ha... Tack för tipset iaf!!:)Men man får kanske höra om någon affär kan ta hem..

jag beställde grejer från sheplers.com, har beställt både boots hattar och jeans därifrån. det funkade smidigt och bra. du kan räkna ca 25%tull uppepå det du beställer för, och det kommer i en egen räkning från tullverket. men det blir billligare iaf. och man får välja på lite fler modeller än vad som finns i sverige. jag betalade allt som allt 1500 för mina boots och då var det riktiga med gummisula och hela kittet, tror double H -bootsen som dom säljer i sverige är ungefär motsvarande och dom ligger ju runt 3lax!

Har också köpt både boots och Wranglerjeans från Sheplers och det har fungerat bra för mig men jag har en vännina som lyckades få samma beställning två gånger i misstag.

Tidigare gick det att få paketen med båt men nu är det flygfrakt som gäller sen får man betala nån hundring i tull och skatt och sånt. Kolla det innan du beställer. Men det känns ändå billigt med tanke på att det är grejor som inte finns här.:bump:

Har också köpt både boots och Wranglerjeans från Sheplers och det har fungerat bra för mig men jag har en vännina som lyckades få samma beställning två gånger i misstag.

Tidigare gick det att få paketen med båt men nu är det flygfrakt som gäller sen får man betala nån hundring i tull och skatt och sånt. Kolla det innan du beställer. Men det känns ändå billigt med tanke på att det är grejor som inte finns här.:bump:

1000 tack för ditt svar :)

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 507
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025