Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag lite bitter... var ofantligt nöjd med den låt jag skrivit ända tills jag fick höra den där låten som alla hyllat så mycket. Kan bara säga att jag förstår varför de hyllar den... Typiskt att det är min barndomsvän/största rival som gjort den. :banghead::arghh::meh::wtf::(

Just nu är jag lite tjurig eftersom mitt nya januari-schema innebär 19 arbetsdagar istället för 17. Visserligen slipper jag en helg men totalt blir det fler dagar iaf :mad:

Just nu är jag besviken eftersom äggen jag kokade tidigare idag tydligen fick halvrinniga gulor. (Ja, det här är mina världsproblem) Det finns inget vidrigare än löskokt ägg. Usch!

Just nu lyssnar jag på p1's "Släktband" om Therese Andreas Bruce, hur spännande som helst! Ska snart fortsätta med hemtentan..

Just nu är jag glad och tillfreds med att det lugnat ner sig mellan mig och pojkvännen och att vår första nyårsresa ihop är bokad! Håller tummarna för att den kommer bli så pass fin att vi kan leva på den under de månader vi inte kommer ses.

Just nu dricker jag vaniljte och tittar på Flicka 2, lite förvirrande att det inte är fortsättning på första filmen.

@Mirre Flicka 2 var ju inte alls lika bra som den första!!! :(

Just nu dricker jag chailatte och pluggar pluggar pluggar med min study buddy
(det är mest jag som pluggar pluggar pluggar. min study buddy kommer och går lite som han vill, lite smådryg så där)

@Mirre Flicka 2 var ju inte alls lika bra som den första!!! :(

Just nu dricker jag chailatte och pluggar pluggar pluggar med min study buddy
(det är mest jag som pluggar pluggar pluggar. min study buddy kommer och går lite som han vill, lite smådryg så där)
Nej långt ifrån, första är så grymt mycket bättre.
Trean var inte heller lika bra.
Och jag vill riiiiiida!

Finns det en trea också???? :eek: den måste jag ju se!!! Och man blir alltid sinnessjukt ridsugen av hästfilmer!!! :p
Ja trodde också det bara var två, men upptäckte idag att det fanns en till :p Den är bättre än tvåan faktiskt, den är mest som en kopia av första filmen ju.

Nyss hemkommen från bion. Älskade filmen men känner mig helt tom nu när det inte blir fler filmer. The Hobbit & LOTR har liksom alltid varit en så stor del av mitt liv och nu är det "slut" (även om man kan återbesöka det i all oändlighet).

Just nu är mina känslor i uppror. Tänk om jag faller på 8 års regeln när det gäller att utfärda mitt slutbetyg. Jag som ändå läst 75 procent nu under min föräldraledighet. Syon informerade INTE ens om att de regeln fanns när jag sökte i våras trots att hon visste att slutbetyg var mitt mål. Kommer jag falla på mållinjen?? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Nyss hemkommen från bion. Älskade filmen men känner mig helt tom nu när det inte blir fler filmer. The Hobbit & LOTR har liksom alltid varit en så stor del av mitt liv och nu är det "slut" (även om man kan återbesöka det i all oändlighet).
Åh hur var den?
Ja det är lite vemodigt att inte det kommer fler filmer nu. De får göra film av Simarillion också :p (stavade nog fel på det tror jag)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar