Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag faktiskt lite nervös över morgondagen. Just nu läser jag bland annat konserveringsvetenskap och i morgon kommer vi gå ännu djupare in i naturvetenskapen och jag suger verkligen på de ämnena så detta lär ju bli intressant...

Just nu spelar jag Dima Bilan för alla som vill och inte vill höra, svullar i mig julmat för 353:e gången på ett par veckor och överväger att hälla i mig smärtstillande för foten och ta en löptur.

Just nu sitter jag och nästan lipar för att jag inte får någon ordning på pluggandet. Tenta imorgon och jag kan INGENTING. Det fastnar bara inte, så himla frusterad.

Just nu är jag peppad på att skriva mer musik efter att låten jag rätt nyligt skrev med en vän till mig blev hyllad och utvald till vårens inspelningsprojekt! Kul ju! :banana:

Just nu ska jag försöka orka gå upp till övervåningen för att sätta igång tvättmaskinen. Det känns ungefär jämförbart med att bestiga Elbrus :p

Just nu är jag ohyggligt trött och borde sova! Måste dock verkligen plugga och min study buddy kollar typ på fotboll och kommer tillbaka om ca 45 min så det är bara att vänta... :meh: Får väl ta en powernap under tiden ;)

NU får jag äntligen gå och lägga mig, eftersom att min study buddy (som hållit mig uppe hela kvällen!) somnade. :meh::banghead:

Ägnat hela natten åt att göra en videoblogg. Undrar hur det skulle vara om jag lärde mig göra saker lite lagom och att gå och lägga mig I TID? :angel:

Just nu sitter jag i biblioteket och är redigt less! Mest bara less på att jag själv ska ha sådana jobbiga humörsvängningar, jag vill ju vara glaaaaaaad idag!

Har precis haft lunch efter en tre timmar lång föreläsning. Nu; skriva inlämningsuppgift med tema "inneklimat och bevarande".

Just nu sitter jag på jobbet. Man kan tro att mitt jobb är spännande 24/7. Nixpix, efter ca två timmar ståendes i en trappa bevakandes en låst (och från insidan barrikaderad) dörr så är jag skeptisk :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar