Just nu är jag sjukt irriterad över två händelser som hänt idag. Ena händelsen är det en person som går fram och börjar slita i mina Pantpåsar i mataffären när jag håller på att panta (jag blir så paff, omskakad och rädd att jag släpper mina påsar, tar min väska, sätter mig i bilen och åker hem igen, innan jag igentligen hunnit fatta vad som hände) och personen går iväg med min påse.
Andra händelsen är att folk verkar ha dille på att fotografera våran hund. Jag kan inte promenera en runda utan att vänligt men bestämt få förklara att vi INTE vill vara med på bild. Nyss blev vi stoppade tre gånger på en och samma runda som skulle varit en kortis på kanske 20 min. Va är det med folk i den här stan?
Andra händelsen är att folk verkar ha dille på att fotografera våran hund. Jag kan inte promenera en runda utan att vänligt men bestämt få förklara att vi INTE vill vara med på bild. Nyss blev vi stoppade tre gånger på en och samma runda som skulle varit en kortis på kanske 20 min. Va är det med folk i den här stan?