O
Ozstar
Sv: Juridiskt bindande eller inte ?
Jo, men information om hästen har även undanhållits...(röntgenbilder som plötsligt har dykt upp och visat andra saker än det som sagts mm) och även om det inte är "stora" saker så är jag tveksam till vad ägaren mer har "glömt" säga...Nej, jag har redan bestämt mig..och syftet med tråden var inte varför jag inte vill ha hästen, utan vilka möjligheter jag hade i mitt avtal.
Visst försöker du slingra dig undan det ansvar du tagit på dig. Som jag redan sagt, har man tagit f-n i båten är det bara att ro.
I sak, så undrar även jag varför du inte fullföljer köpet, när hästen tydligen motsvarar allt du vill ha?
"Galningen" kommer antagligen att terrorisera dig oavsett (fr a efter dom här inläggen) men det går att slippa ifrån sådant.
Om det inte är som det verkar, dvs att du inte har resurser att köpa hästen, så fullfölj köpet och njut av hästen!
LIA
Jo, men information om hästen har även undanhållits...(röntgenbilder som plötsligt har dykt upp och visat andra saker än det som sagts mm) och även om det inte är "stora" saker så är jag tveksam till vad ägaren mer har "glömt" säga...Nej, jag har redan bestämt mig..och syftet med tråden var inte varför jag inte vill ha hästen, utan vilka möjligheter jag hade i mitt avtal.