Jumpy Des Fontaines?

F

Fhanny

Någon som vet något om den hingsten? Någon som har någon häst som är efter honom?. Jag har en häst som är efter jumpy des fontaines - Natural och det skulle vara kul om någon visste något...

Sv: Jumpy Des Fontaines?

tack så mycket. det är den infon jag har fått tag på också. men man förstår ju inte rikitgt språket :)

Någon som vet något om den hingsten? Någon som har någon häst som är efter honom?. Jag har en häst som är efter jumpy des fontaines - Natural och det skulle vara kul om någon visste något...

Min är häst är putte lite släkt med din för min häst är pappa är e. jus de pomme. Så då har de väll samma farfar :smirk:

Min är en sagohäst en sån som man bara älskar, han har lätt för allt.

ja det stämmer. mycket fin. vad är det mer i den? någon bild? och tävlar du den?

ja det stämmer. mycket fin. vad är det mer i den? någon bild? och tävlar du den?

Hans morfar är Nimmerdor.
Jag ska se om jag kan få in en bild på min...funkar nog inte...:(

jo han är sex år och tävlad två gånger i år, dubb noll 90, 1m.
förra året tävlade han en gång gick inge bra, jag ramlade av och bröt armen. aj
men nu så ska vi väll få till det på amatörnivå.
Hoppa kan han som en katt, men jag har varit sjuk och så, vi tar lite i taget.

bild på min (hoppas de funkar)
8419193.jpg

den kan nog bli hur bra som hellst. det brukar de kunna bli. träna som en dåre ska du se :) . ska försöka kvala min till falsterbo i år. tyvärr kunde jag inte se bilden.:( det hade varit kul..

den kan nog bli hur bra som hellst. det brukar de kunna bli. träna som en dåre ska du se :) . ska försöka kvala min till falsterbo i år. tyvärr kunde jag inte se bilden.:( det hade varit kul..

nu ska vi se om jag kan fixa in en bild, kanske inte bästa bilden men....
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/08340000-08349999/500x375/8344079.jpg

hur är din, är han/hon snabb i benen, snäll? har du nån bild?

Lycka till om du kommer till Falsterbo, (jag är där hela veckan, fast bara som semester)

fin, fin tecknad :) . minär just nu inte så snabb. han är 175 och ganska maffig så han ha ine hunnit med sig själv. väldigt valpig och precis nykastrerad. men han är myclet hinderklok och kommer att bli bra. och då får du hålla utkik :)

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Robina
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 314
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka