Jump-stövel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare skurtan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 587
S

skurtan

Jag har tittat med större och större ögon på Jump-stöveln från Börjes, och undrar om någon har den och kan lämna ett referat? Storlekar, kvalité, ja, rubbet. Har inte möjlighet att åka och titta själv, men om någon har klämt på den så skriv gärna en rad. :D
Tackar och bockar!:bump:

Sv: Jump-stövel

Jo, jag har varit o provat den. Tyckte den var jättesnygg, precis som man ser den i katalogen. Jag har något vidare vader än vad som tydligen är "normalt" och fick bara snöra upp dem lite. Har du väldigt smala vader är det nog inget för dig.
Skulle nog kunna tänka mig att köpa dem, ja.

Jag har storlek 42 i fötterna och väldigt smala vader till det (väldigt dålig kombo) , och har ALDRIG hittat ett par stövlar (vare sig rid - eller vanliga) som inte glappar 3-4 cm minst.
Tills jag prövade dessa!!

Tyvärr var de för långa i skaftet och skar in i knävecket när jag böjde benet.

Jag vet, fast jag provade dem mest för skojs skull, inga planer på att ha dyra stövlar i skogen :D

gammalt inlägg.
Men sökte på stövlen just. Skulle se om det fanns mer än börjes som sålde den och om den om möjligt fanns i helsvart.

Provade den här om dagen. Mycket skön. Men Ja det var lång i skaftet men provade lägga in en kilklack och det blev mycket bättre.

Nån som vet om det fanns i helsvart. Inte på Börjes alla fall

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 543
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 464
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 569
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka