Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möjligtvis om de är korrekt gjorda och inte har en pigg åt fel håll eller nåt!Jag tänkte att det krävdes lite av en cheesy naturnörd
True, det skulle förstöra alltihop istället!Möjligtvis om de är korrekt gjorda och inte har en pigg åt fel håll eller nåt!
Men Gud den där skulle jag behöva!Ja men dåså
Det finns serotonin-smycken också som kanske kan vara värda en titt i så fall. En del är rätt fina
Finns en hel hög på wish Säkert på annat håll också!Men Gud den där skulle jag behöva!
Åh vad fina, var kommer de ifrån?
Den här blir jag sugen att ge till syrran
Jag har tre brorsbarn också som skulle kunna få varsin sån här...
Den här var jättefin men lite för dyr tror jag..
Men dessa skulle jag kunna köpa till ett av brorsbarnen men då måste jag komma på något annat till de andra två
Smyckendahls.se har nu beställt därifrån med paketinslagning, jag är lite osäker på hur jag ska kunna se skillnad på dem ...Åh vad fina, var kommer de ifrån?
Åh det låter ju som att det kan bli jättefint! Och vilka fina stjärnor! Du får visa slutresultatetPyssel pyssel pyssel! Ska bli en girland med stjärnor.
Visa bifogad fil 38547
Jag kom precis på att vi ska spela julklappspelet i år, annars hade de varit perfekt till min syster.Smyckendahls.se har nu beställt därifrån med paketinslagning, jag är lite osäker på hur jag ska kunna se skillnad på dem ...
Jag hoppas det! Jag har köpt tre av de där fuck it armbanden men i tre olika färger som jag planerat att ge till specifika personer. Annars får jag ge alla tre till dem och be dem att välja färg självaJag kom precis på att vi ska spela julklappspelet i år, annars hade de varit perfekt till min syster.
Du får säkert en förklaring på vilken som är vilken. Tycker annars det är standarden när man köper böcker, vilken var det nu..?
Svårt att få jämna mellanrum mellan dem kan jag tänka mig, eller är det kanske lättare att få det snyggt om stjärnorna hänger fritt i luften?Såhär ser det ut hittills
Visa bifogad fil 38559
Inte helt nöjd, men för ett första försök duger det.
Svårt att få jämna mellanrum mellan dem kan jag tänka mig, eller är det kanske lättare att få det snyggt om stjärnorna hänger fritt i luften?
Men vilken söt rosett! Och stjärnorna är jättefina
Jaha! Jag tänkte föreslå att göra ett litet hål i tippen på en av spetsarna och sedan använda knutar på snöret för att få dem sitta där man vill ha dem, så kan man återanvända dem om man vill använda dem till andra snören eller ha större utrymmen mellan dem Jag tror att det kan bli snyggt!De sitter inte fast på snöret Nästa variant ska limmas direkt på snöret så de sitter kvar där jag vill ha dem.
Visa bifogad fil 37851
Beställt lite formar till pepparkaksbaket också. Fyra stycken: Mycket taggad på att baka!
Så fin! Var hittade du dem?