Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha ett juligt duschdrapperi men förut hittade jag bara på wish..ni som har, var har ni köpt era?
Visa bifogad fil 37529
Första jultröjan är inköpt! Denna jul blir nog inte så stilren som jag först tänkt mig
Tack! Nja, den ser nog mer stilren på bild. Färgerna är mer i neon och det är väldigt lurvig men mysig!Den var väl stilren! Och framförallt väldigt fin!!
Visa bifogad fil 37529
Första jultröjan är inköpt! Denna jul blir nog inte så stilren som jag först tänkt mig
Samma här! Fast utan klänningar då.Tänkte det samma, den såg ju superfin ut Jag vill verkligen ha en jultröja! Men gillar inte alls de fula/töntiga utan vill ha en fin. Har två superfina stickade klänningar sålänge istället.
Vad väntar du dig i jultråd som startades såhär tidigt?.....den stora konsumtionsfrossan härjar vilt....
Jag har gjort sockerskrubb och gett bort, det var himla enkelt, bara socker, kokosfett och rivet apelsinskal har jag för mig. Hästägarna fick en burk hemmagjorda praliner.Julklappar! Jag kan inte vara den enda som försöker snåla lite i år? Jag lägger alltid så mycket mer än jag tänkt och så sitter jag luspank. I år får det bannemig bli ändring på det, det är så jäkla orimligt.
Vad har ni för bra idéer på billiga klappar? Kanske rentav lite DIY?
Jag funtar själv på ett hemmagjort saltskrubb i julklapp till en. Hörde att man kan göra en jäkligt bra lotion också, kanske kan vara nåt. Till en annan blir det förmodligen något finare kaffe och något hembakat.
Oh, smart med apelsinskal! De ruttnar inte eller nåt?Jag har gjort sockerskrubb och gett bort, det var himla enkelt, bara socker, kokosfett och rivet apelsinskal har jag för mig. Hästägarna fick en burk hemmagjorda praliner.
I år funderar jag på att göra "tändkottar" till de som har öppen spis. Det är kul att göra lite själv tycker jag!
I helgen köpte jag en ljusslinga, men just nu är den del av min höstdekoration i en balkonglåda. Jag kommer att byta till gran- eller tallris sedan, tillsammans med ljusslingan och förmodligen också julgransskulor.Igår inhandlades mina allra första julsaker på citygross
Röda julgranskulor
Julgransfot
Små svampar till kommande adventsljusstake
Silverlametta
Och en julklappssäck i juteväv
Nu är jag igång!