Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så hade vi det förra veckan. 1 vecka med vinterkräksjuka lade verkligen sordi på julstämningen. Nu är vi back in track igen iaf även om jag får nöja mig med lite mindre julstök än vanligt.Sån juldepp här. Hela familjen är sjuka i influensa sedan i måndags. Inte blivit klar med julklapparna, inte köpt gran, missat julfika och julbord. Så himla tröttsamt, har typ tappat hela julfeelingen.
Usch stackars er. Så himla tråkigt. Vi får satsa nu sista veckan.Så hade vi det förra veckan. 1 vecka med vinterkräksjuka lade verkligen sordi på julstämningen. Nu är vi back in track igen iaf även om jag får nöja mig med lite mindre julstök än vanligt.
Tycker det ser så knäppt ut
10 kkr = 10 kilokronor = 10.000 :-
Har internetshoppat ikapp lite julklappar så nu ligger min julhandling i Postnords händer.
Har internetshoppat ikapp lite julklappar så nu ligger min julhandling i Postnords händer.
Alltid lika spännande Har en beställning jag väntar på, som tydligen blivit liggande pga att en sak behövde skickas från ett lager någonstans... den enda saken som jag sedan sett på sjutton andra ställen i fysiska butiker när vi gjorde en sväng igår, och som dessutom varit billigare där
Jag älskar Ica Maxis egenbakade. Så jäkla gott!Men näe vad jobbigt!
..........
Hörreni jag hade velat ha tips på gott köpe-vörtbröd! Finns det eller är det baka själv som gäller? Jag tycker Lidls smakat mkt förr, så köpte det nu, men det smakade ju inget . Vet att vi köpte pågens i julas, smakade inget heller.
Men näe vad jobbigt!
..........
Hörreni jag hade velat ha tips på gott köpe-vörtbröd! Finns det eller är det baka själv som gäller? Jag tycker Lidls smakat mkt förr, så köpte det nu, men det smakade ju inget . Vet att vi köpte pågens i julas, smakade inget heller.
Jag älskar Ica Maxis egenbakade. Så jäkla gott!
Iår kör jag med less is more på granen. Är så sjukt nöjd Visa bifogad fil 22727
Var i landet finns du?
I Jörlanda (mellan Gbg och Stenungsund) finns det godaste vörtbrödet i världen
Jag tycker att Södevidinges är klart överlägset, men det är kanske svårt att få tag på norr om Skåne? Brukar finnas på Ica och liknande här, men jag är osäker på hur pass lokalt det är.Men näe vad jobbigt!
..........
Den kanske kan bo i båda granarna? Ta med den till Sverige (eller är det till Sverige du ska?) och placera i granen här och sedan ta med dig den hem och placera i din egen gran. Då kan du se den hela tidenÅh jag köpte en så himla fin julkula på en julmarknad här i Amsterdam nyss!
Visa bifogad fil 22759
Nu ska jag bara bestämma om den ska få bo i föräldrarnas gran (som jag träffar på onsdag) eller i min egen gran (som jag inte återser förrän den 28)...
Jag tycker att Södevidinges är klart överlägset, men det är kanske svårt att få tag på norr om Skåne? Brukar finnas på Ica och liknande här, men jag är osäker på hur pass lokalt det är.
ÅhÅh jag köpte en så himla fin julkula på en julmarknad här i Amsterdam nyss!
Visa bifogad fil 22759
Nu ska jag bara bestämma om den ska få bo i föräldrarnas gran (som jag träffar på onsdag) eller i min egen gran (som jag inte återser förrän den 28)...