Åh det hade jag med velat ha! Tips på nån bra?
Jag köper från den lokala tebutiken. De gör en egen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det hade jag med velat ha! Tips på nån bra?
Jag köper från den lokala tebutiken. De gör en egen.
Åååå, såklart att jag måste ha en julpyjamas - det har jag missatTror förresten inte att jag ska köpa en ny jultröja detta år, utan nöjer mig med förra årets Däremot så överdoserade jag nästan på julpyjamasar när jag såg att de flesta butiker börjat ha med årets sortiment på hemsidorna, så en sådan måste det absolut bli. Verkar dessutom som att min pojkvän fogar sig efter mina nycker och kommer skaffa en åt sig själv!
Åååå, såklart att jag måste ha en julpyjamas - det har jag missat
Får kolla om vår tebutik gör det med, det hade ju varit perfekt!
Ååhh en sån skulle man haft Med tomtemössa påFinns säkert med flamingor
Ååhh en sån skulle man haft Med tomtemössa på
Vill köpa en chokladkalender av det lite lyxiga slaget. Tips någon?
Har bland annat kikat på Åre Chokladfabriks variant med olika praliner, någon som provat den?
Jag har inte provat den men tycker generellt att Åre har rätt trista praliner så jag hade tittat efter något annat. Varje gång jag varit i behov av choklad och köpt Åre har jag varit besviken.
Första advent kommer jag och sambon ligga vakis så då händer det def inte mycket Vi ska på kryssning med hans jobb den helgen nämligen. Kanske får ta med mig en tomtemössa för stt verkligen få med känslanJul ska nog gå all in!
Första advent blir det julbak, någon som har tips på vad vi kan baka? Det blir nog inte pepparkakor (men vi kommer äta pepparkaksdeg) eller lussebullar. Testar gärna nåt nytt!
äsch varför bara en dag? ta en vecka hahaFunderar på att ta ut en semesterdag i slutet av november/början av december och bara fixa och stöka i lugn och ro