Julkortstråden 2016

snorp

Trådstartare
Misstänker att det är fler än jag som tar julkort på hundarna. Här kan man lägga upp årets julkort.

lfkZAey.jpg

Måste bara fråga hur man gör egna julkort på en Mac? På PCn fixade jag dom i paint, men har ingen aning hur man gör på macen. alltså tar en bild och sen lägger på text och gör lite juligt med en snygg ram runt

Måste bara fråga hur man gör egna julkort på en Mac? På PCn fixade jag dom i paint, men har ingen aning hur man gör på macen. alltså tar en bild och sen lägger på text och gör lite juligt med en snygg ram runt

Jag har gjort i Photoshop, men du kan ju ladda ner appar till Macen via Appstore, precis som i telefonen :) Annars kan jag tänka mig att det blir helt okej om du gör det i Keynote och sparar ut som en PDF.

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka