Julklappssida!

Sv: Julklappssida!

Hittade inget som mina marsvin skulle kunna tänkas använda på något sätt mer än mat och vitaminer/extra foder som man kan tvinga på dem. Lite trist. Fast marsvin är ju inte vidare lekfulla och använder leksaker särskitl mkt heller så...

:crazy: Oj jag som trodde alla skulle vara nöjda..

Tycker smådjursburarna är i för litet utbud och så smååå... Men fågelburarna däremot! vad sjutton, min (eller ja, mammas då som jag kanske ska köpa av henne) Gabber Laura kostade ju 995 kr, och det på en billig djuraffär :eek: :crazy:

gul_zebra skrev:
Tycker smådjursburarna är i för litet utbud och så smååå... Men fågelburarna däremot! vad sjutton, min (eller ja, mammas då som jag kanske ska köpa av henne) Gabber Laura kostade ju 995 kr, och det på en billig djuraffär :eek: :crazy:
men den hade väl knappast måtten 71x45.5x73 cm är väl en Gabber Laura Super du har

Oj, såg fel :o Hehe jo, Gabber Laura Super är det jag har ju, då var det ju inte så konstigt ändå ju :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 986
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Ridning Hej! Har precis fått hem en ponny som mest varit riden av små barn och alltså inte så komplicerat. Nu är hon hos mig och jag har börjat...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama