Julklappar till era katter?

CarelessWhisper

Trådstartare
Fick era katter några presenter igår på självaste julafton?
Isåfall vad?
Lägg gärna in en bild på honom/henne som togs igår!

Min misse fick massor av presenter av familjen och några av släkten. Han fick matburkar i olika smaker och sorter, en påse med kattgodishjärtan och en hel hög med leksaker: råttor, bollar och tillochmed en liten julstrumpa med en pingla som han älskar. :D

Var tvungen att ta en bild på honom för han var så söt när han låg där mitt i julklappsutdelningen. :love:
17216975.jpg

Sv: Julklappar till era katter?

Min kisse fick en ny kudde att ligga på i fönstret, men än så länge har hon vägrat att använda den:(
Fast hon gillar bäst att leka med och tugga på paketsnörena och prassla runt i de gamla presentpapprena... Det är mycket roligare än innehållet tycker hon:smirk:

Sv: Julklappar till era katter?

våran lilla sötis fick en soffa. :D som man kan bädda ut till en bäddsoffa, fast då är den inte lika rolig. ;)
han fick också en matchande filt, som ligger i "hans" fotölj (?), samt några nya "möss", och kattgodis. :)

17284747.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 220
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 191
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Fick ju tillökning i Juli,hade oroat mig jättemycket för hur mina små katter skulle reagera,råden haglade att jag borde göra mig av med...
Svar
12
· Visningar
1 034
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Vad odjuren gör när man inte är hemma är det ju svårt att veta, men vad gör era pälsbollar när ni faktiskt är hemma? Ända sen jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 136
Senast: Evaho
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Boxvila efter ledinjektion