strawberrysylt
Trådstartare
Håller absolut med om att Wagner troligen är inblandad i stölden, men tror inte hon vet var den är nu... men känns samtidigt konstigt om Byttan tagit den på egen hand... hmm, spännande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med i dina tankar. Wagner är definitivt skum, tyckte det från början när hon kom och blev vikarie bara sådär.Det kan det ju ha varit, men jag tror att Wagner är inblandad i så fall. Annars tror jag inte att hon (Byttan) hade kommit ut från fängelset. Det är nog också nästan den enda som hade kunnat få henne att vara helt tyst.
Varför annars göra sig så mycket besvär och bryta armen på ordinarie fängelsechef för ett vikariat precis vid rätt tid?
Håller med i dina tankar. Wagner är definitivt skum, tyckte det från början när hon kom och blev vikarie bara sådär.
Men sen han Gisslander med, vad vill han?
Men tror ni att Wagner på allvar är förtjust i Frank, eller spelar hon bara för att få fördelar framöver?
Gisslander är väldigt skum; jag tycker att det är svårt att avgöra vilken sida han tillhör. Det rör ju honlm inte i ryggen att de planerar kupper och inbrott iaf.
Jag tror nog det kan vara allvar, hon är säkert inte van vid att bli emotsagd (heter det inte så?), så han vann nog lite respekt där..
Åh, jag tycker kalendern blir bättre och bättre. Men, jag tycker det är tråkigt att hon flickan, Sara, inte är på Tures sida...
Åh vad jag tyckte om Paul Isman idag! Och så funderar jag på om inte Hobby kan ha med stölden av julstjärnan att göra?
Anne Fink, så väldigt lika!En annan sak, vad hette hon första fängelsechefen i efternamn? Tyckte de lät som samma som Frank Flink...? Eller minns jag fel?
För att han litar på att Ture är hederlig?Jag blev lite fundersam när Paul kläckte ur sig att han vetat redan från början att det inte var Ture. Hur visste han det??
Jag blev lite fundersam när Paul kläckte ur sig att han vetat redan från början att det inte var Ture. Hur visste han det??
Anne Fink, så väldigt lika!
Så tror jag med. Dom sa ju i början att Ture kan inte ljuga.För att han litar på att Ture är hederlig?
Bra avsnitt . Kul att hon Sara börjar tvivla lite på om det var Ture.
Och gulliga Kriminellen
En annan sak, vad hette hon första fängelsechefen i efternamn? Tyckte de lät som samma som Frank Flink...? Eller minns jag fel?
Hmm... känns som om det inte hände så mycket i dagens avsnitt egentligen?
Jag tänker att brevet är från Wagner, eller?