Jag gillar honom i Mästerdetektiven Blomqvist också, där är han också en halvtafflig polisTycker fö att Claes Malmberg inte heller är någon bra skådespelare vanligtvis.
Men här funkar han för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar honom i Mästerdetektiven Blomqvist också, där är han också en halvtafflig polisTycker fö att Claes Malmberg inte heller är någon bra skådespelare vanligtvis.
Men här funkar han för mig.
"Kidnappning handlar inte bara om att få, det handlar om att ge också". Alltså jag skrattar orimligt mycket åt detta. Mer sådana "brottslingar", tack.
Men det är ju en domkyrka i berättelsen? Antar att Gammelstad inte har en biskop heller?
Men tänk så mycket terapi du och dina kollegor skulle kunnat få av "kidnappare"!!Nej tack! Förstå så tråkigt mitt jobb hade varit!
Nej tack! Förstå så tråkigt mitt jobb hade varit!
Förvisso mitt också, men ändå lite allmänt högre mysfaktor ju! Gå och handla en påse godis tillsammans med den människorovsmisstänkte, det hade väl varit en bra och fridfull dag på jobbet.
Men tänk så mycket terapi du och dina kollegor skulle kunnat få av "kidnappare"!!
Låter som att någon faktiskt skulle behöva bli kidnappad av TA Gisslander....Jag tror inte att jag är så mottaglig för sådan terapi, trots att jag gillar godis
Jag kan ställa upp!Låter som att någon faktiskt skulle behöva bli kidnappad av TA Gisslander....
Heter fängelset vita duvan IRL?Fängelser fungerar inte heller som i kalendern (Men det är iaf ett riktigt fängelse, Vita Duvan. Påminner mycket om min första anstalt )
Heter fängelset vita duvan IRL?
Ja stackars Ture som hamna mitt i smetenJag kan inte bestämma mig för om kidnapparen är ond eller god...
Och tycker såå synd om Ture nu
Det var ett väldigt fnissigt moment.jättekul med alla förbrytarfamiljer från olika länder i vsrsin snöhög!
Jag tänkte att det var hon som snodde stjärnan!Jag undrar lite när det kommer fram vad Byttan gjorde i fönstret på domkyrkan (igår). Hon måste ju nästan ha sett vem som snodde srjärnan.
Det kan det ju ha varit, men jag tror att Wagner är inblandad i så fall. Annars tror jag inte att hon (Byttan) hade kommit ut från fängelset. Det är nog också nästan den enda som hade kunnat få henne att vara helt tyst.Jag tänkte att det var hon som snodde stjärnan!
Jag tror absolut att hon är inblandad!Det kan det ju ha varit, men jag tror att Wagner är inblandad i så fall. Annars tror jag inte att hon (Byttan) hade kommit ut från fängelset. Det är nog också nästan den enda som hade kunnat få henne att vara helt tyst.
Varför annars göra sig så mycket besvär och bryta armen på ordinarie fängelsechef för ett vikariat precis vid rätt tid?