Jag tycker den verkar supermysig så här långt! Så länge det finns ordentligt med vinter/julkänsla i kalendern så är jag inte superkräsen i och för sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar att alla ”onda” är kvinnor. Även hos Knyckerts är det ju mamman och dottern som är mest ”ohederliga”.Sett dagens avsnitt nu och tycker fortfarande den är jättebra! Den har överträffat mina förväntningar, kul! Fast, lite väl otäckt det där med armen kan jag tycka...
Åh ja det har du rätt i, väldigt lik Umbridge.Älskar att alla ”onda” är kvinnor. Även hos Knyckerts är det ju mamman och dottern som är mest ”ohederliga”.
Hon som bröt armen på fängelseföreståndaren påminner mig om hemska Proffessor Umbridge i Harry Potter. Hon kommer nog ställa till med mycket problem
Om du såg en kvinna som slog, så måste du ha börjat på tredje avsnittet, vilket ju blir fel och inte ger en bra bild av kalendern enligt mig. Ja, den handlar om en familj som vill (frånsett sonen) vara tjuvar, men jag är 100% säkert att det kommer ändras. Det kommer finnas en moral så att säga i den. Sen tar ju den upp, vid flera tillfällen, att stjäl man så riskerar man fängelse så...Har sett ungefär 10 min på hela kalendern så här långt. Hann se en kvinna som slog en annan person så den föll på golvet. Tänkte vad fan är detta för kalender
Sökte sen på kalendern och den handlar om tjuvar visst. Men folk verkar tycka att det är i sin ordning?
Förra årets var så bra och denna handlar om buffel och båg
Om du såg en kvinna som slog, så måste du ha börjat på tredje avsnittet, vilket ju blir fel och inte ger en bra bild av kalendern enligt mig. Ja, den handlar om en familj som vill (frånsett sonen) vara tjuvar, men jag är 100% säkert att det kommer ändras. Det kommer finnas en moral så att säga i den. Sen tar ju den upp, vid flera tillfällen, att stjäl man så riskerar man fängelse så...