Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Söker massa tips pÄ julgodis att göra. Som hyfsat lÀtt göra och ta med sig. Kravet för mig inte Àr frukt i eller russin. Men ok slÀnga in recept pÄ sÄnt med dÄ kanske andra nytta av dom tipsen. SÄ, bomba med tips
Mat
Mitt Ă€ldsta barn fyller 20 :nailbiting: đ”âđ«đ„ł och jag vill baka en riktigt god tĂ„rta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite nĂ€r nĂ„n i...
Fritid
Min plan A gick inte vÀgen dÄ ett hotell i GÀvle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nÄtt som passa dom dagarna...
Kropp & SjÀl
Pga mediciner (tidigare och inte nu lÀngre) och frÄn början tunt hÄr och att man inte direkt blir yngre sÄ Àr mitt hÄr ... ja hemskt...
HÀstnyheter Ja, exakt. Avlivning Àr ju rent krasst en behandling som Àr bÄde enkel, billig och vÀldigt effektivt tar bort lidandet pÄ alla slags...
HÀstnyheter Oj ja det dÀr lÀt vÀldigt knepigt! Jag vet inte riktigt hur man ska kunna resonera pÄ ett vettigt sÀtt kring en sÄdan sak. Jag vet pÄ...
GnÀgg Om det Àr samma hÀst sÄ har nÄgon pÄ facebook varnat för den, dÄ de varit och provridit och hÀsten var tydligt halt och gallig... stod...
IslandshÀst Jag har fÄtt hem en liten projekthÀst, en kÀnslig valack med trevliga gÄngarter. Inte riden pÄ nÄgra Är, men vÀlskött och verkar vara...