N

nepita

Någon som har kul julbilder på sina djur, jag börjar
24918592.jpg

Lambi blir lite fotad och gillar det.
24980544.jpg

Min ko Lisa

Er tur, bomba med julbilder på era djur.

Sv: Julbilder

Nej gud va coolt :D gillade fåret mest ;)

jag har en bild men den vågar jag inte visa, jag ser ut som jag är i nån annan värld, kaninerna ser skräckslagna ut och bilden blev alldeles för mörk :mad:

Äsh , kom nu, visa bilden, lovar att försöka att inte skratta....

Nej, men inte vara sån nu. Tänk på att julen är glädjens högtid och att bilden skulle glädja oss andra hemskt mycket... :angel:

Så fram med den bara! ;)

Håller med, visa bilden..... vi har alla bilder som vi inte är nöjda med med som andra avgudar....:angel:;)

Gud så söt. En riktig fluffboll som man bara vill krama. :love:

Digga verkligen grisen, men vad tyckte den om det?
Sista vovven var visst inte så glad, men fan vad söt.

Lotta brydde sig inte ett dugg, men hennes sambo Linus ville inte ställa upp på nåt liknande. Hundarna brukar alltid se bedrövade ut när jag spökar ut dem, men de sitter snällt och stilla.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
767
Senast: Tilly_85
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 657
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar