Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är fortfarande nöjd med min 2 år efter inköp. Har använts flitigt måååååånga gånger, vanligtvis till min bruksnordsvensk och shetlandsponny med tjock päls.
Det negativa skulle väl vara att den låter mycket, men det bryr sig inte mina hästar om.
Heiniger är definitivt inte samma maskin, enorm skillnad mellan dem har båda, Heiniger är en kvalitetsmaskin mkt starkare motor än Jula saxen och helt annan kvalitet på delarna om du tex tittar på delarna. Låter dessutom inte ens hälften så mkt som Jula maskinen och håller betydligt fler år, de två kan du inte jämföra de är som natt och dag. Hööks maskinen har jag ingen aning om vad det är för någon.
Jula saxen är prisvärd för sitt pris men man måste vara medveten om att den slamrar rejält jämfört med dyrare maskiner och delarna i den är ganska klena så den lär gå sönder långt tidigare än de dyrare men använder man saxen några gånger om året och inte har en ljudkänslig häst så funkar den utmärkt speciellt om man köper till andra skär än dem som följer med för de är ingen höjdare.
Förutom att jag kollat upp fakta att det är exakt samma maskin men vill du tro att den är bättre så tro gärna det upp till dig det.