Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satan vad många röster i sista minutrarna. Hoppas att jag hade rätt för annars känns det :turd: att det blev ett sånt drev. Jag blir alltid lika nojig när det är drev.
 
med tanke på antalet röster på hedinn så lär ju inte alla vara onda oavsett alibiröster eller om hon är god - eller hur?
svårt när hon uppenbarligen inte hunnit delta och lägga en röst själv att bilda sig en uppfattning

Nej, såklart inte. Det kan ju vara goda som onda då passar på att haka på, eller så är Hedinn avslöjad ulv och ulvarna alibiröstar när de ser vartåt det går. Men jag trodde nog Lenis eller BSF låg sämre till, så jag tycker det är konstigt att helt plötsligt var Hedinn lynchad. Men jag har inte hängt med så bra.
 
**Uppdatering**

Hedinn strosade i godan ro runt i stallet. Hon var mycket nöjd med det kaos som rådde. Och ingen skulle komma på vart hon gömt pokalen! Den var sååå fiffigt gömd! Hon hade visserligen berättat var för en av skötarna, de verkade ju ha samma mål...
Hon stannar till vid en av boxarna och tittar fundersamt på skimmeln därinne. Kanske skulle den vilja ha sig en lerinpackning precis som den som en av skötarna släppte ut imorse? Hon öppnar boxdörren, men känner samtidigt hur någon griper tag i hennes arm. Shit, det är stallansvarige. "Hördudu, vad gör du härinne? Här får minsann bara Ridskolans elever och skötare vara, och jag har inte sett dig här förut. Ut med dig!"
Hedinn leds ut ur stallet och stannar till utanför och tittar surt på den stängda dörren. Hmf. De kommer iallafall inte hitta Pokalen, sådeså!

Hedinn var grannridklubbens ungdomssektionsordförande, ledarvargen

Natt-DL imorgon 08.30

 
Nej, såklart inte. Det kan ju vara goda som onda då passar på att haka på, eller så är Hedinn avslöjad ulv och ulvarna alibiröstar när de ser vartåt det går. Men jag trodde nog Lenis eller BSF låg sämre till, så jag tycker det är konstigt att helt plötsligt var Hedinn lynchad. Men jag har inte hängt med så bra.
för min del var det hennes inlägg som jag reagerade på och att hon inte bemötte det
 
**Uppdatering**

Hedinn strosade i godan ro runt i stallet. Hon var mycket nöjd med det kaos som rådde. Och ingen skulle komma på vart hon gömt pokalen! Den var sååå fiffigt gömd! Hon hade visserligen berättat var för en av skötarna, de verkade ju ha samma mål...
Hon stannar till vid en av boxarna och tittar fundersamt på skimmeln därinne. Kanske skulle den vilja ha sig en lerinpackning precis som den som en av skötarna släppte ut imorse? Hon öppnar boxdörren, men känner samtidigt hur någon griper tag i hennes arm. Shit, det är stallansvarige. "Hördudu, vad gör du härinne? Här får minsann bara Ridskolans elever och skötare vara, och jag har inte sett dig här förut. Ut med dig!"
Hedinn leds ut ur stallet och stannar till utanför och tittar surt på den stängda dörren. Hmf. De kommer iallafall inte hitta Pokalen, sådeså!

Hedinn var grannridklubbens ungdomssektionsordförande, ledarvargen

Natt-DL imorgon 08.30
:bump:
sedär ja

Då lyfter jag min fundering innan idag om det där med 5 laxar i olika nyanser - om det kan ha relevans ändå?
 
Hm, drygt att inte Hedinn röstade idag med tanke på vilken roll hon hade... Och undrar om ulvarna hade fattat hennes roll eller ej.
 
**Uppdatering**

Hedinn strosade i godan ro runt i stallet. Hon var mycket nöjd med det kaos som rådde. Och ingen skulle komma på vart hon gömt pokalen! Den var sååå fiffigt gömd! Hon hade visserligen berättat var för en av skötarna, de verkade ju ha samma mål...
Hon stannar till vid en av boxarna och tittar fundersamt på skimmeln därinne. Kanske skulle den vilja ha sig en lerinpackning precis som den som en av skötarna släppte ut imorse? Hon öppnar boxdörren, men känner samtidigt hur någon griper tag i hennes arm. Shit, det är stallansvarige. "Hördudu, vad gör du härinne? Här får minsann bara Ridskolans elever och skötare vara, och jag har inte sett dig här förut. Ut med dig!"
Hedinn leds ut ur stallet och stannar till utanför och tittar surt på den stängda dörren. Hmf. De kommer iallafall inte hitta Pokalen, sådeså!

Hedinn var grannridklubbens ungdomssektionsordförande, ledarvargen

Natt-DL imorgon 08.30
Wohoo!

Vi kommer minsann hitta pokalen också :D
 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för urkass aktivitet och missad röstning, hade inte riktigt räknat med att behöva jobba ända till läggdags. :(
 
Pust
Det hade ju verkligen varit smutt om hon hade teoriat lite mer idag och rent av lagt en röst för det hade ju kunnat avslöja lite mer av lyan tänker jag.
 
Gällande när paket ska delas ut, så ja det hade kunnat vara smart att skicka sian redan vid Dag-DL så den kunde användas kommande natt.
Nu valde jag att göra på samma sätt som brevbäraren behandlades i den senaste leken jag var med i.
Nästa gång kanske jag väljer annorlunda.
Men, jaa, såhär är det nu :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp