Jul marknader?

Joyride

Trådstartare
Vill ni tipsa om julmarknader runt siljan eller någon annan stans i landet som är värt ett besök :)

Kategori-annanstans-i-landet, men jag rekommenderar verkligen Vadstena slotts julmarknad! Det är supercharmigt och man knallar omkring i slottets vrår där stenväggarna är upplysta med facklor och det finns massa fint hantverk och hemgjorda saker. Även mycket ätbart som är lokalproducerat och det är alltid trevligt :)

Jamtlis julmarknad i Östersund. Och julbordet på restaurang Hof, inne på området, om man gillar ett gammaldags, genuint julbord.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 663
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: Acto
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 201
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar