F

frolic

Ser på förbundets sida ang JSM att det ska vara dressyr och terräng dag 1 och hoppning dag 2. Så står det inte på Åkerbos. Någon som vet varför?

Visst får man starta både JSM och YRSM men med olika hästar om man är mellan 16 och 21? Nämn nu inga namn...

Sv: Jsm

Ser på förbundets sida ang JSM att det ska vara dressyr och terräng dag 1 och hoppning dag 2. Så står det inte på Åkerbos. Någon som vet varför?

Visst får man starta både JSM och YRSM men med olika hästar om man är mellan 16 och 21? Nämn nu inga namn...

Nä vi ska inte nämna namn. Då raderas tråden. :devil:
Ja man får starta både ock men på olika hästar. Några ska nog göra så. :D

Ang fördelningen på dagar så tycker jag att det vore bra om man har hoppningen sist. Då blir det ju lite spännande och man inser snabbt hur resultatet blir. (och ev felaktigheter i terrängen kan rättas till i lugn och ro..)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: hhere
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 296
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka