Jösses vad gammal jag känner mig

Gnist

Trådstartare
:eek: :eek:
Kollade igenom gamla hundprylar som legat nerpackat i "evigheter" och hittade då diplomet
(man fick sådana på den tiden :crazy: ) från min allra första brukshundkurs och det är 20 år sedan :eek: :eek:
 
Sv: Jösses vad gammal jag känner mig

Med tanke på att jag börjar känna mig alldeles för gammal, men fortfarande var en liten bebis när du gick din första kurs på BHK så kan man ju konstatera att du inte direkt är purung. ;) :p :D
 
Sv: Jösses vad gammal jag känner mig

:crazy: Precis..
När du var en lite pluttebebis, så var jag ju bara 6 år yngre än vad du är nu ;)
 
Sv: Jösses vad gammal jag känner mig

Gnist skrev:
:crazy: Precis..
När du var en lite pluttebebis, så var jag ju bara 6 år yngre än vad du är nu ;)

Äh, man är inte äldre än man gör sig. Min tant mamma är 62 och uppfattas aldrig äldre än 45 pga klädsel, frisyr och uppförande. Jag å andra sidan uppfattas aldrig som mina 30, utan oftas som 23-25 pga utseende..., däremot uppfattar många som endast haft konversation med över telefon/internet som äldre än 30 pga mina erfarenheter, utbildningar och allt jag hunnit med...

Jag brukar känna mig gammal när jag är uppe på ridskolan och hjälper ponnybarnen som ser upp till mig, på samma sätt som jag såg upp till "tanterna i stallet" som kunde allt och alltid hjälpte till.. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
369
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 676
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp