Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tänk om du har fel.
Allt är inte svart eller vitt.
Lite självrannsakan är inte fel ibland
Å vad i hela friden är trota
klart att den kommer. Den vet ju vad som händer annars hästminne
Inte söker den din uppmärksamhet på EN enda bild o fort går det= misslyckad övning.
titta på näsborrarna. man kan tro att den behövt det för att den är ouppfostrad.
Knutarna på grimman ska ej sitta upp på nacken. Den är för stor
Inte söker den din uppmärksamhet på EN enda bild o fort går det= misslyckad övning..
Inte söker den din uppmärksamhet på EN enda bild o fort går det= misslyckad övning.
titta på näsborrarna. man kan tro att den behövt det för att den är ouppfostrad.
hästen står o hänger o TITTAR fortfarande ej på dig- har bara gett upp för sin ledare som överdriver- i ordets rätta bemärkelse.
Man ska inte alls jaga på den allt som går. Du har missförstått hela idén.[/QUOTE]
Men snälla läs!!!!!! Annars slutar vi denna diskution..
Jag talar om att jag INTE jagar om den allt som går. Det ska INTE gå hett till. Tidigare har jag skrivit att vill hon trava så är det okej....
Gå igenom nu ALLA inlägg jag skrivit så kanske du finner svar på dina frågor o jag behöver inte sitta o upprepa allt fler gånger.
Jag är helt med på iden......
Å du undrar inte varför den vänder upp rumpan.
Vem som helst kan få en häst att bli "dum" eller "trotsig"
Ston tar inte vilken skit som helst- de har integritet
man måste vara rättvis mot dem.
om man tittar på galoppbilderna, näsborrarna o uppgivenheten= summan av kardemumman.
Men det var DEN underkastelsen som mike ville ha- inte kontakten.
hästen frågar inte med sitt kroppsspråk -Vad vill du?
Utan- Jag ger upp!
Å vad i hela friden är trota
klart att den kommer. Den vet ju vad som händer annars hästminne
Aha Trots.
har aldrig hört ngn säga något dylikt
tror att den har tröttnat på dig eller har haft ont.
hade du inte haft den sen den var 2?
Kan bara hålla med.För en gångs skull hålller jag med LIA i en diskussion