Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågor och diskussioner om tränare, instruktörer och läger - Läs här först!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Diskussioner om namngivna tränare kända och okända
Jag anser att jag varit/är ganska frikostig med tid och plats för diskussioner om Hempling, Roberts, Parelli och de andra höjdarna. Är det då för mycket begärt att ni håller trådarna fria från sandlådediskussioner och ren hatkritik? Ett diskussionsforum bör hållas till konstruktiva diskussioner och inga "Du får inte låna min blåa spade om jag inte får ha din gröna kratta", "Min pappa är bättre än din, för han har en BMW." och så vidare. Jag hoppas att ni förstår hur jag menar.
Efterlysningar av och frågor om specifika tränare, instruktörer och läger
Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra läger och tränare att rekommendera. Kommer då inte att skicka PM om varför tråden tagits bort.
För det första är det lätt att trådarna mynnar ut i ren gratisreklam här på forumet och för det andra är det väldigt lätt att det mynnar ut i skitsnack om verksamheter. Därför vill Gunnar inte ha sådana trådar här på själva diskussionsforumet.
Vill ni ha tag på en tränare, eller åka på trevliga kurser och ridläger då får ni gå in på RADANNONSERNA och läsa under tjänster erbjudes, eller lägga in en egen annons där ni söker hjälp.