Jockeybyxor!

MalanMjöl

Trådstartare
Ok, nu behöver jag er hjälp igen..:angel: Ska köpa byxor hade jag tänkt, men... Lättviktsbyxorna hos tsf, är de bra? http://www.tsf.se/produkter/ornella/index.htm eller man ska sats på de i polyester istället? Jag ska ha några "allround" som funkar hyfsat i alla väder... Lättvikt låter ju bra, och priset är ju också bra, men de är kanske inte så slitstarka??

*hjälp* :crazy:

Sv: Jockeybyxor!

Satsa på ett par sommarbyxor från tex Ornella Prosperi de funkar i alla väder och på vintern med långkalsonger under. Det verkar dock som om tsf har en annan benämning på dem, lättviktsbyxorna funkar säkert utmärkt även dem. Vad gäller storlekar så brukar vi säga att jockeys har M och amatörer L...

Ok tack!! :bow: Fick svar från tsf idag och lättviktsbyxorna hade de slutat ta in eftersom de bara höll en gång och inte gick att tvätta... :crazy:

Tack för storleksupplysningen! Satt och funderade på vilken jag skulle ta, tog M men då ska jag nog ändra till L!! :bow:

Satsa på ett par sommarbyxor från tex Ornella Prosperi de funkar i alla väder och på vintern med långkalsonger under. Det verkar dock som om tsf har en annan benämning på dem, lättviktsbyxorna funkar säkert utmärkt även dem. Vad gäller storlekar så brukar vi säga att jockeys har M och amatörer L...

De på TSF från Ornella Prosperi, de i polyster, är det något liknande som du menar med sommarbyxor?

Hej, har en fråga om jockeyskor och jockeybyxor...Är dom små i storlekarna?:confused: ska beställa från internet..

Halloj,

är på jakt efter nya jockeybrillor och hade hittat en länk till nån affär men den länken försvann här i från Buke. Tror den slogs i hopa med denna tråd.
Nån som har tips om galoppaffärer?
Vet om TFS och Feedn race.

Tack för hjälpen!!!

Liknande trådar

Fritid Jag behöver hjälp i mitt val av nya slitstarka byxor. Har provat lite olika modeller/märken men riktigt inte hittat någonting som...
Svar
5
· Visningar
1 102
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 388
Senast: cassiopeja
·
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 302
Senast: WildHorse
·
Skola & Jobb Jag har många gånger funderat över mina kollegor och deras toalettvanor, eller folks i största allmänhet. :crazy: På min arbetsplats...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 329
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar