M
moe
Nu är valpen lite över 5 mån och riktigt mycket energi har han fått. Han springer här runt runt som en dåre och han verkar outtröttlig då han får springa lös på mina föräldrars gård. Han kliver gärna upp då sambon åker till jobbet kvart över 6 då jag och tiken vill sova åtminstone några timmar till :smirk: .Han har börjat hämta skor och gnaga på, dock bara sambons av någon anledning. Han sliter ut innersulan och den smakar mums .Så nu börjar det bli dags att ställa bort skorna så man inte riskerar små lufthål.
Men han är jätteduktig på att vara ensam hemma, han lägger sig bara i hallen och sover. Han är däremot väldigt lugn då han får följa med sambon på jobbet och åka firmabil, det tycker han är mysigt och han sover större delen av dagen antingen i bilen eller i fikarummet. Då brukar jag och tiken ta rejäl sovmorgon och njuta av lugnet .
Men det är ju inte bara jobbigt, man får sig ju många skratt då han får sina ryck .
Men han är jätteduktig på att vara ensam hemma, han lägger sig bara i hallen och sover. Han är däremot väldigt lugn då han får följa med sambon på jobbet och åka firmabil, det tycker han är mysigt och han sover större delen av dagen antingen i bilen eller i fikarummet. Då brukar jag och tiken ta rejäl sovmorgon och njuta av lugnet .
Men det är ju inte bara jobbigt, man får sig ju många skratt då han får sina ryck .