Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl i sådana fall om du har planer på att skaffa dig kompetensen, annars är det väl inget du ska upp?Det finns en del kompetenser som är meriterande för tjänsten, men som jag inte har. Bör jag säga något om det och vad i så fall?
Nä, har inga direkta planer men är öppen för att utbilda mig på dessa områden.Det är väl i sådana fall om du har planer på att skaffa dig kompetensen, annars är det väl inget du ska upp?
Nä, har inga direkta planer men är öppen för att utbilda mig på dessa områden.
Mvh "Wille" räcker gott och väl.Hur tusan avslutar man brevet? Har ju en standardfras som lyder "Jag hoppas att jag har väckt ert intresse och ser fram emot att få höra av er för ett personligt möte, där jag kan berätta mer om mig." Den tycker jag inte passar i det här läget.
Låter enkelt och braMvh "Wille" räcker gott och väl.
Bra förslag!Ser fram emot att kunna jobba kvar hos efter mitt vikariat/sässongsanställning tar slut. MVH "Wille"
Personligen skulle jag inte så uppenbart ta för givet att jag får jobbet, men alla är vi olika.Ser fram emot att kunna jobba kvar hos efter mitt vikariat/sässongsanställning tar slut. MVH "Wille"
Kan säkert filas på till en förbättrad formulering.Personligen skulle jag inte så uppenbart ta för givet att jag får jobbet, men alla är vi olika.
@Wille skulle ju kunna skriva något i stil med "Ser fram emot möjligheten att kunna jobba kvar hos efter mitt vikariat/sässongsanställning tar slut. MVH "Wille" Om man vill göra det mjukare?Personligen skulle jag inte så uppenbart ta för givet att jag får jobbet, men alla är vi olika.
Ja, det finns andra intressanta sökanden och de kan ju ha kompetenser jag saknar, så det är ju inte alls givet att jag får jobbet.Personligen skulle jag inte så uppenbart ta för givet att jag får jobbet, men alla är vi olika.
Jag tycker att du i alla fall ska framföra att du trivs på jobbet och ser denna ansökan som en chans att få jobba kvar. Kan inte ge en exakt formulering, men precis som flera säger så bör du lyfta vad du gör nu inom företaget och din eventuella utveckling. Bara att du redan är på plats gör att du har en fördel mot "externa" sökande. Du behöver antagligen heller inte introduceras på samma sätt som en helt ny.Ja, det finns andra intressanta sökanden och de kan ju ha kompetenser jag saknar, så det är ju inte alls givet att jag får jobbet.
Eftersom @Wille jobbar inom kommun måste nog jobbet annonseras ut. Så är det i alla fall inom utbildningsförvaltningen där jag arbetar.Har de redan lagt ut en annons om jobbet eller är det så att du bara hört det nämnas att de ska anställa någon? Om det är så att du bara hört det, så kanske du kan gå direkt till lämplig ansvarig och säga just det, att du hört det och att du är intresserad. Då kanske du inte ens behöver bekymra dig om att skriva en ansökan
Jobbet ligger på platsbanken.Har de redan lagt ut en annons om jobbet eller är det så att du bara hört det nämnas att de ska anställa någon? Om det är så att du bara hört det, så kanske du kan gå direkt till lämplig ansvarig och säga just det, att du hört det och att du är intresserad. Då kanske du inte ens behöver bekymra dig om att skriva en ansökan