R
Raderad medlem 6459
Ah, ser nu att jag var otydlig. Menade nu efter att du fått en del svar i tråden, om du bestämt dig.Funderar på det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ser nu att jag var otydlig. Menade nu efter att du fått en del svar i tråden, om du bestämt dig.Funderar på det![]()
Det skulle ju faktiskt funka nu när man har kökort.
Ni som jobbar med det, hur har ni fått jobbet?
Tycker inte jag hittar något om var man kan vända sig för och söka.
Hur trivs ni med jobbet?
Det skulle ju faktiskt funka nu när man har kökort.
Hur trivs ni med jobbet?
Nej inte än, blir lite avskräckt av de negativa svaren härAh, ser nu att jag var otydlig. Menade nu efter att du fått en del svar i tråden, om du bestämt dig.
Men hur länge har du varit arbetslös?Nej inte än, blir lite avskräckt av de negativa svaren här![]()
Jag har flera bekanta som jobbar på posten sen många år och trivs förträffligt.Nej inte än, blir lite avskräckt av de negativa svaren här![]()
Lokalsinne är överskattatbra minne räcker!
Hur ska man minnas något man aldrig gjort? Lokalsinne är definitivt en fördel! Men absolut inte den viktigaste egenskapen![]()
Har jobbat på posten förut! Började sommarjobba 2004, jobbade sen somrar och jular och extra och sen 1,5 år heltid typ 2007-2008. Trivdes otroligt bra, men tål stress bra och gillar det fysiska med jobbet. Körde mest bil men ibland också cykel+springportar. När jag skulle sluta började en veva med mycket nedskärningar. Distrikten blev större och utdelningstiden förlängd. Efter det verkar det som att mycket gick utför...Det skulle ju faktiskt funka nu när man har kökort.
Hur trivs ni med jobbet?
Jag har NOLL lokalsinne i princip och jag lär mig en ny runda på ett par tre dagars övning. Vi kör helt utan gps på kontoret, alla turen lärs ut genom övning med en av de ordinarie.
Nej inte än, blir lite avskräckt av de negativa svaren här![]()
Har sökt nuHade jag varit i din sits hade jag iallafall provat söka. Det är ju individuellt hur man trivs på olika arbeten och det kanske passar dig superbra?
Annars tipsar jag om att söka städjobb, där vill dom ofta att man har körkort och egen bil!
Nej inte än, blir lite avskräckt av de negativa svaren här![]()