Islandshästryttare
Trådstartare
Har suttit hemma och jobbat sen mars och ska gör det till sista december minst. Ni som jobbar hemifrån vad har ni för rutiner för att resa er ibland och ta en paus? Jag försöker ta en rast runt klockan 10 och runt klockan 14-14.30 någon gång ca en kvart varje gång. Utöver det så försöker jag ta någon femminutare när jag känner at jag börjar bli trött och komma ihåg att vädra på lunchen.
Sen tar jag lunch i vettig tid och går ut en sväng när jag ätit. Jag har en skål där jag lägger fram tre frukter varje morgon och utöver lunchen ska dessa vara uppätna innan jag tar något annat ur skåpen.. Jag hade lite för lätt att småäta i början i varje paus. Men nu blir det mer ordning på det sen jag började med detta. Är nyfiken på hur ni andra hemmajobbare har det?
Sen tar jag lunch i vettig tid och går ut en sväng när jag ätit. Jag har en skål där jag lägger fram tre frukter varje morgon och utöver lunchen ska dessa vara uppätna innan jag tar något annat ur skåpen.. Jag hade lite för lätt att småäta i början i varje paus. Men nu blir det mer ordning på det sen jag började med detta. Är nyfiken på hur ni andra hemmajobbare har det?