Jobb i travstall

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare LillaRosen
  • Startdatum Startdatum
L

LillaRosen

Beundrar er som jobbar i travstall, de är verkligen svårt att hitta jobb i ett travstall! Så ni som jobbar med det bästa som finns, GRATTIS! :laugh:

Hur får man egentligen jobb i ett travstall? Nån som har nå tips?
Söker som en galning o snart tror de väll att ja e galen också :cool: :rofl:

Sv: Jobb i travstall

Har du tidigare erfarenhet av travhästar?
Praktik platser utbildning?
Annars är det rätt så svårt att få jobb inom travet faktiskt.
Lycka till :bump:

Tror det har blivit svårare med åren. Har fått en uppfattning att förr var det bara att kliva in hos en tränare och fråga om de behövde hjälp liksom. Tror mer och mer tränare efterfrågar utbildad personal med tanke på att det finns så många gymnasium med travinriktning och hästskötarkurser osv.

Synd att det ska vara så svårt vill också jobba inom travet(är uppväxt med travare och äger en numera pensionerad sådan)..;)

Ska försöka få ett jobb ändå,man kan ju ha tur också!!!!:D

Jag tror att man vinner mycket på att marknadsföra sig själv. Ring upp tränare eller skicka en ansökan trots att de inte söker!

Ett visat intresse är alltid mer intressant, Lycka till!

Tack ska göra det,har ett stall i närheten och man kan ju inte få mer än ett nej...;)

Är utbildad travhästskötare och är uppvuxen med travhästar (har egen starthäst också), så jag tycker att de inte skulle va så svårt som de är att hitta nått jobb... :cool:

Men det är bara att bita ihopp o fortsätta! :laugh:

Är utbildad travhästskötare och är uppvuxen med travhästar (har egen starthäst också), så jag tycker att de inte skulle va så svårt som de är att hitta nått jobb... :cool:

Men det är bara att bita ihopp o fortsätta! :laugh:

Du kanske måste flytta för att få jobb inte så lätt på alla ställen nu för tiden:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat