Jisses hur kan man bara!!!

Sv: Jisses hur kan man bara!!!

Kollade bara några sekunder, det gör så ont att se :cry: det otäcka är ju att det finns nanny cams. Alltså många föräldrar som installerar dolda kameror för nannyn misshandlar barnet. Finns massor på youtube :cry:

*kl*

Och då visar de inte ens de grövsta bilderna men de berättar att hon slagit och sparkat på barnet...
*ont i magen*

Och kan säga att aftonbladet (som lagt ut filmen) inte visar hela filmen för att dom tyckte det var så hemska bilder, alltså det finns ännu värre bilder på filmen som inte visas!!!

Hon har tydligen slagit och sparkat barnet också, men det visas inte.

Jag vet och på ett sätt är det väl tur att dom inte visar de värsta bilderna, mår "bara" dåligt av att se de dom visar!

Nä fy fan! Ush stackars barn! Och stackars föräldrar! Tänk vilken kuld de måste känna efter att ha sett på videon!
Men jag funderar på en sak:
I tex USA verkar det vanligt att han en helt "random" barnvakt, undrar om det är lika vanligt i Sverige? Ibland ser man ju annonser där folk erbjuder sig att sitta barnvakt på tex ICa och i lokaltidningar, är det verkligen någon som anlitar dom?
Jag skulle aldrig i världen våga släppa in en okänd människa i mitt hus ännu mindre om min dotter vore hemma!

Nä fy fan! Ush stackars barn! Och stackars föräldrar! Tänk vilken kuld de måste känna efter att ha sett på videon!
Men jag funderar på en sak:
I tex USA verkar det vanligt att han en helt "random" barnvakt, undrar om det är lika vanligt i Sverige? Ibland ser man ju annonser där folk erbjuder sig att sitta barnvakt på tex ICa och i lokaltidningar, är det verkligen någon som anlitar dom?
Jag skulle aldrig i världen våga släppa in en okänd människa i mitt hus ännu mindre om min dotter vore hemma!

Jag har många gånger tänkt samma tanke. Men sen finns det ensamstående mammor som inte har någon släkt eller familj i samma stad, och som behöver hjälp för att hinna med helt enkelt...så vad gör hon till sist. När jag var liten hade vi barnflicka, det var väldigt vanligt i Finland på den tiden. Men hur hon hittades vet jag inte, kanske ska fråga.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA