Sv: Jippiiii! Första hunden kommer i morgon!
Det går jättebra!! Verkligen!
Vi åkte hem från uppfödaren igår kväll. Gick bra, men PRECIS när vi hade stannat på vår parkering hemma lade han en spya mitt i mitt knä... Hade han gett det 20sek till hade han klarat det...
Hemma tog han för sig meddetsamma, sprang omkring i trädgården och undersökte alla träd och buskar.... och bajjade det första han gjorde. Inne i lägenheter besiktigade han alla öppna rum och sprang helt ensam utan att vi var med honom... även om han föredrog att vara där vi var och alltid kom när vi lockade. Han lekte meddetsamma och åt sedan middag med god aptit.
Sov gjorde han hela natten bredvid min sambo på golvet vid hans tänkta sovplats. Han vaknade två gånger och gick ut och kissade, men somnade sedan om. Gnällde inte en enda gång. Har inte gjort det än så länge!
Lite olyckor har såklart hänt, men nu har han hittat till tidningen som vi lagt ut. Ett steg i rätt riktning...
Han verkar emellertid ut att vara en självständig och tuff liten grabb. KUL för vi vill ha just en sådan hund!
Själv är jag på jobbet nu och längtar hem. Sambon frestar mig med att skicka filmer på lillen när han leker (han är hemma med hunden).
Har ni hämtat er? Har ni kommit på något namn?