JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
jippie! fortfarande dräktig!!!!!
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Welsh
Startdatum
Startdatum
12 Sept 2003
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 142
Mitt cobsto som fick mjölk för någon vecka sedan är fortfarande dräktig. U -ljudade henne idag och fick se ett stort livligt föl som såg ut som det skulle enligt vet! År nu inne på dygn 115. Varit orolig då hon kastade förra året......
Glädjs med dig...
Mitt sto är inne på dygn 80 nu o ska kollas igen på 90 så att allt är som det ska o jag kan teckna försäkring då isf..
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Kropp & Själ
Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla.
Jag var på gyn (fr o m...
Avel
Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger.
Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Hundhälsa
Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt mm är ju mindre kul med inkontinens. Men samtidigt är det ju inte bra med smärta och inflammation heller. Sista gången var det flera...
kma
8 minuter sedan
Svar: 1 007
Visningar: 51 258
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Haha, maskrosor gillar våra whippar också att tugga i sig!
Åsa A
Igår kl 22:40
Svar: 924
Visningar: 52 071
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Fluffy? 😁
Annars finns ex Tonks, Sookie, Hedwig, Vittra, Ginny, Arwen och Buffy för att ta några kvinnliga karaktärer ur ett urval...
Myrten
Igår kl 22:32
Svar: 673
Visningar: 45 810
Hund
Stora shoppingtråden III
Utrustning Du råkar inte ha storlek 145cm på någon av dina? Jag har ett vintertäcke som inte passade på min och som legat ute på hästnet ett bra...
skiesabove
Igår kl 22:58
Bildtråd
Gnägg Solsken med glittrande sjö på ridtur på min underbart härliga häst, kan inte vara annat än underbart härligt och absolut inget att klaga...
Fjordfrälst
Igår kl 22:12
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Nej. Hon rullade fast i slutet av februari och var halt (succesivt avtagande) i en vecka efter det men sen bra. I övrigt så jag har inte...
Alexandra_W
Igår kl 22:09
Svar: 759
Visningar: 56 859
Vård