Jeansshorts med spets

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 5 136
R

Raderad medlem 6459

Alltså jag måste ha jeansshorts som ser ut såhär:

zdxsry-l-610x610-shorts-lace-shorts-jeans-shorts.jpg

Nån som har sett några liknande i nån affär eller webshop?

Hur mycket kan det tänkas kosta att lämna in ett par avklippta jeans hos en skräddare och få denne att sy till det?

Sv: Jeansshorts med spets

Har inte sett några såna i affär, men kan aldrig tro att det är speciellt svårt att göra själv om man har en symaskin. Om inte så lär det ju inte vara särskilt dyrt att få gjort hos skräddaren.

Mm tänkte försöka få min kära far att sy ett par åt mig men han har så jädra fullt upp så det är en plan ö typ. Skönt att hör att det nog inte är så dyrt hos en skräddare :)

Patootie: De ser ju asfina ut! Kan dock inte hitta dem på deras hemsida... Har du en direktlänk eller är det en gammal bild? :)

Tusen tack bägge två! :bow:

Aaaah, de hade den inte på den svenska. Du är bäst, tack för hjälpen!

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 394
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 228
Senast: BernT
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 542
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka