Jeans till långsmal kille

Mirre

Trådstartare
Sonen är smal med obefintliga höfter och jättelånga ben. Alla byxor är antingen för stora i midjan men lagom i benen, eller bra i midjan men för korta. :meh:
Ni som har barn med samma typ av kroppsbyggnad, var köper ni jeans och andra byxor? Det är ju hopplöst att hitta byxor som passar i både vidd och längd.

Hur lång?

Pop har bra och ställbara i midjan, sen har ju hm superskinnyextraslim men de är ju stretchiga och på tjejavdelningen.

Har en bekant som verkar ha samma problem och hon pratar gott om name it i slimfit version till sin son. Har inte testat själv då vi har en son med grova ben och då passar polarns byxor bra.
Har du testat lindex jeans? Har för mig att de är lite smalare i vissa modeller?

Sonen är smal med obefintliga höfter och jättelånga ben. Alla byxor är antingen för stora i midjan men lagom i benen, eller bra i midjan men för korta. :meh:
Ni som har barn med samma typ av kroppsbyggnad, var köper ni jeans och andra byxor? Det är ju hopplöst att hitta byxor som passar i både vidd och längd.
Vi har en likadan son. :D H&M's jeans och vanliga byxor passar bäst. Lager 157's jeans är också bra. PoP passar jättedåligt, många av deras byxor är så breda.

Hur lång?

Pop har bra och ställbara i midjan, sen har ju hm superskinnyextraslim men de är ju stretchiga och på tjejavdelningen.
Vet inte exakt hur lång han är, måste mäta honom någon dag. Men gissar på runt 150-155 någonting. Får kolla in pop och hm, just hm brukar ju ha bra kläder.
Ser att ni är flera som skrivit det så det verkar lovande :D

Vet inte exakt hur lång han är, måste mäta honom någon dag. Men gissar på runt 150-155 någonting. Får kolla in pop och hm, just hm brukar ju ha bra kläder.
Ser att ni är flera som skrivit det så det verkar lovande :D

En vän till mig köper jeans på Gina tricot till sin son, deras minsta är de enda som passar honom.

Liknande trådar

Småbarn Vår dotter är väldigt slimmad och vi har svårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Hon har 92 i längd men då åker de bokstavligen...
2
Svar
23
· Visningar
1 668
Senast: gulakatten
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 669
Senast: Squie
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 223
Senast: Emtherlia
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 549
Senast: Sonea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar