Jävla pucko veterinär!

Scilla

Trådstartare
Jag är så arg!!! har ahr jag en fölis som inte mår bra och jag har ringt veterinären ett flertal gånger och han bara svamlar och ber mig ringa helsingborg där jag får tala med en vettig veterinär och han säger åt mig att min veterinär ska komma ut och ge fölis lavemang så jag ringer min vet igen och han säger att han måste sova och ber mig ringa vid 7 igen och dessutom har han ingen medicin den är på kliniken!!!!!!! va fan jag trodde en jourvet var just en jourvet. Vi har bara en jour här och jag förutsätter att de ska hjälpa djur som är akut sjuka eller har jag fel?

Men det måste väl ändå finnas nån annan´veterinär o ringa till?!!

Den tiden på dygnet finns det ju bara jourvet att ringa och oftast kanske det bara finns en sådann inom varje område.
Iaf är det så här.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 284
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 356
Senast: Mkb
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka