Jättehumla

Z

Zita

Skulle plocka in lite påskliljor, gick ut i solskenet till de få påskliljeplantorna i trädgården och började plocka. På en lilja intill min hand satt en jättestor humla. Jag fick dåligt samvete och plockade bara outslagna liljor. Som jag är som en stor djurvän bad jag humlan om ursäkt. Lilla vän, förlåt, jag ska inte ta "maten" ifrån dig. Det kändes naturligt för mig. Dom är så söta.

Sv: Jättehumla

hihi va sött :D
Ja nog är du en äkta djurvän när du tillochmed ber humlor om förlåtelse :p
Själv skulle jag springa skrikandes därifrån ^^

Sv: Jättehumla

Gulligt av dig ,men det blir ju ett väldigt ursäktande i sommar om du ska be alla humlor du möter om ursäkt:smirk:
Det finns nog blommor nog så det räcker till både folk och humlor..:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag varnar för massivt långt inlägg. Men behöver skriva av mig. Jag skrev i någon tråd för ett tag sedan att jag blev misshandlad på...
2
Svar
25
· Visningar
2 343
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 419
Senast: Karminnie
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 741
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama