Järvdö faks Riden??

Sv: Järvdö faks Riden??

Japp det gör han!

en medarbetare på travskolan där jag jobbar fick rida honom när hon var där på besök i en vecka.

och hon sa att det är ingen annan som får köra honom än Jan -Olov Persson

Ja. Han reds väl när han visade sig på banan offentligt för publik efter Baron gruff sjukan?

när jag såg honom i Hiddik reds han i defileringen till varje lopp:d han är så jäkla snygg:love:

nä har funderat på det också började tänka nu efter att jag skrev det.. svalde väll hännes ord med hull och hår utan att tänka mera på det å så satt det kvar nu i samband med ridningen..

skyller på trötthet för klumpigt uttalade utan fakta! ber om ursäkt!

Japp det gör han!

en medarbetare på travskolan där jag jobbar fick rida honom när hon var där på besök i en vecka.

och hon sa att det är ingen annan som får köra honom än Jan -Olov Persson

såg i tidningen för nån dag sen om en tjej från Lillerud som praktiserat där.. Hon fick vara med å köra Faksen me tryckvagn .. SÅ helt sant kan det inte vara..

Det låter fullständigt osannolikt att inte skötaren kör Faksen.
Hör du inte själv hur orimligt det låter?

Skötaren brukar inte så ofta köra Faksen men vissa av hans arbetare brukar köra han då janne är borta, har själv vart me å kört han i pullert då jag praktiserade där. :)

jag skrev ju själv att jag bara svalde min medarbetares ord UTAN att tänka efter. alltså när jag tänker på det hela så förstår väll även jag att det inte kan vara sant då jag sett en annan kusk köra honom vid vinnar cirkeln.

sen bad jag om ursäkt för ett klumpigt inlägg utan fakta...

så alltså sa jag ju själv att jag hade fel och ja det låter osannorligt!

Men alltså hallå, lägg ner stilen allihopa! Ni gör aldrig fel ni?! Dålig stil. Rouise skrev ju faktiskt att hon själv förstog att det var orimligt. Så sluta håll på.:mad: :smirk:

Jag tror att den tillverkas i huddiksvall. Har en själv, den klart bästa investering jag gjort

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: Happimess
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 611
Senast: co-SMAD4
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken lyder. Är det viktigt för er chef och hens chef hur ni mår?
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 291
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII