JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jakten på hästsmittan - strikt hygien på SLU
Moderator
Hästnyheter
(UNT)
Hästkliniken vid Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) i Uppsala måste förbättra arbetsmiljön. Det kravet ställer Arbetsmiljöverket...
Hästnyheter
(UNT)
Susanne Lindahl, veterinär vid Statens veterinärmedicinska anstalt, är mitt uppe i ett arbete som förhoppningsvis ska begränsa...
Hästnyheter
(UNT)
Vikingatidens isläggar var gjorda av ben och krävde en annan åkteknik än dagens långfärdsskridskor. I morgon finns chansen att...
Hästnyheter
(UNT)
Sugen på att lära dig någon ny sport? Det är aldrig för sent, som man lite käckt brukar säga. Men det är ju sant...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tror han kommer växa från de om du gör som du gör nu 🙂 inte undvika utan träna.
Knut går vissa promenader kopplad med för jag inte...
Nepenthe
Idag kl 16:23
Svar: 1 207
Visningar: 71 500
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Samma skog, helt olika 🌳🌲 Och här vill även den gamla vara med på bild 📸
Tajger
Idag kl 16:13
Svar: 541
Visningar: 32 877
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Rauh, ozami och kero kör vi på. Rauhs stora älgben när det ska räcka länge. Ska det lyxas till kan de få de med korv i mitten.
DeCloe
Idag kl 13:09
Svar: 20
Visningar: 697
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi är helt klart igång men jag har verkligen tappat ridning under vårt ofrivilliga hackiga uppehåll! Red fram inför lektion igår och...
Piaff
17 minuter sedan
Svar: 1 233
Visningar: 96 526
Grenar
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Oj, de ic jag mött har främst varit just i verksamhet och imp Irland. Inte en enda av dem hade minsta tendens att sticka/dra. Inte hårda...
Alexandra_W
18 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Jag älskar zaczess Ohio, men håller med dig om att zaczess ridbyxor med gylf är hemska! Då jag gillar verkligen deras tights, men inte...
Silje
36 minuter sedan