Jag gick teorin genom studiefrämjandet och fick en instruktör som mest det tindrande i ögon på när han pratade vapen och hur fullkomligt idiotisk lagarna är runt hur många vapen man får äga, allt var vapen vapen vapen och lite ammunition.
Tyckte provet var lätt ändå förutom alla dessa fåglar:angel:, nä det har aldrig bedrivits jakt på annan fågel än skata hemma.

Uppskjutningen gjorde jag på öster malma, vilka duktiga och underbara instruktörer:love:.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 891
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 413
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp