Jakt/utställningstyp?

Gnist

Trådstartare
Ja, vad tror ni detta är för typ?

Senza.jpg


Lite svårt kanske, då sötingen i fråga bara är 10 veckor på bilden :devil:
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Hmmm.......ole dole doff ;) ...........jakttyp.......:D
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

:rofl: Det är väl alla labradorer oavsett om de är av jakt/utställningstyp ;)
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Svårt! Är själv labradorägare av en "ickejakt", men heller inte kortbent och knubbig, tik.
Jag tror den är av jaktlinje, mest pga den mörka färgen. De flesta gula jaktlabbar jag har sett är mörkt gula. Kan det stämma eller är det bara slumpen som gjort att jag mest sett sådana?
Min var dessutom mer kompakt än denna när hon var valp.
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Meh...Ingen fler som "vet" vad det är för typ???

Kom igen nu hundmänniskor :bump:
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Gissar hejvilt på jakt typ, har inte så stor koll på labbar så du får itne bli arg om jag har fel :p
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Jag kan gissa, men jag gissar ju utifrån min bild av dig, mer än något annat:D

Kan ju inte ett skrutt om labbar:D

....


....


....ska gissa snart!
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Jag chansar lite här.... Pälsen är rätt grov, vilket jag ser som utställningstyp.

Ansiktet ser man inte, men i profil ser hon med ut som utställningstypen, jakttypen har ofta lite "snipigare" nos.

Hon har rätt korta, knubbiga ben, utställningstyp.

Färgen dock, säger mig att det är lite jaktlinjer i den, men jag har på sistone sett några fläskisar med den färgen.

Mycket hos henne säger utställning för mig, men du toklurar säkert oss också är det en jaktlabbe :crazy: Hon är ju som sagt rätt ung ;)

//E
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Utställning

Kolla hur läckert den står med bakbenet, redan vid 10v kan den uppställningen :idea: ;)
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Utställning, hon har inte jättemycket bakbensvinklar...Enligt detta kort... gillar den kompakta kroppen, och fina huvudet
färgen var ju underbar :love:
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

det är väl inte en kuggfråga hoppas jag? kanske jag ska skriva DP så får jag halvrätt oavsett vad ;)
 
Sv: Jakt/utställningstyp?

Nåååå...:bump: :bump: :bump: låt oss höra det riktiga svaret då:bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 665
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 056
Senast: linnsan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 095
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp