Kissing Spine
Trådstartare
Är redigt sur nu . Tävlade LC, LB idag, lokal. Visst är det ganska lätta klasser, men nog sjutton kan man kräva att ungarna ska kunna STYRA?? Tjejen höll på att rida in i mig flera gånger till första klassen och i andra klassen på framhoppningen så; Jag rider på kanten vid sargen (dvs, jag kan inte flytta på mig) när hon kommer i galopp. På långt håll ser man att det här kommer aldrig gå bra om hon inte svänger! Men nej, hon bara fortsätter! PANG säger det i mitt ben, tack och lov att jag har en så snäll häst... Gjorde ont som *** men blev bättre och red klassen utan problem. Nu när jag kom hem så märker jag att den har svullnat... Kul, himla kul. Nu ska jag ha ont i foten bara för att en tjej inte kan styra sin häst?
Hon var fruktansvärt nervös och startade inte sedan för hästen vägrade till slut att hoppa. Men ändå, hon hade väl kunnat bett om ursäkt?
Hon var fruktansvärt nervös och startade inte sedan för hästen vägrade till slut att hoppa. Men ändå, hon hade väl kunnat bett om ursäkt?