Jägersro 3/7 **Bilder**

M

Magrinette

Åter igen har jag varit på Jägers och fotat lite, tyvärr hann vi bara till de tre sista löpen *dumma jobb* men bättre det än inget alls. Här kommer några bilder. :)

IMG_5353_kopiera.jpg

IMG_5380_kopiera.jpg

IMG_5410_kopiera.jpg

IMG_5420_kopiera.jpg

IMG_5423_kopiera.jpg

IMG_5437_kopiera.jpg

IMG_5441_kopiera.jpg

Sv: Jägersro 3/7 **Bilder**

:D:rofl:KUL att få se bild på Söte RobbanBobban:love: när han ALFAR sig.(kommer ni ihåg serien med den hårige utomjordingen ALF som förpestade livet för SIN earthfamily konstant)RobbanBobban:love: ALFAR sig alltid när han anser att man tar honom för HÅRT i hans lilla känsliga mjukgummibettförsedda lilla näbb.:love:TACK för att du delade med dig av dina jättefina bilder:bow:

Svarar alla:

Tack så jättemycket!!

Kommer inte ihåg vad jag hade för inställning på kameran när jag tog dessa bilderna.

Jag fotade med en Canon EOS 350D med ett 70-300 objektiv.

Tycker att det är jätteroligt att ta bilder på galoppen, det blir en speciell känsla i bilderna. Här kommer några till. :D

IMG_5400_kopiera.jpg

IMG_5430_kopiera.jpg

IMG_5439_kopiera.jpg

kör du manuellt eller ställer du in själv? isf vilka inställningar

jag fick 1 miljon misslyckade tömkörningsbilder idag :(
canon eos 400-d... så ingen spoig kamera, bara spoig fotograf ;)

kör du manuellt eller ställer du in själv? isf vilka inställningar

jag fick 1 miljon misslyckade tömkörningsbilder idag :(
canon eos 400-d... så ingen spoig kamera, bara spoig fotograf ;)

Sport ?

Ikon med springande gubbe.
Bonus är att du kan ta flera kort efter varandra om du håller utlösaren nertryckt.

blir inte alltid så bra...

man kan ta flera på vilket mode som helst, bara å hålla nera knappen :D

Jag har för mig att jag tog första loppet vi såg med helt automatiskt (dvs "gröna rutan" och autofokus) och de andra med sportinställning. Sen tränade jag på manuell fokus i uppgalopperna för att lära mig det. Detta var trots allt bara min tredje galopptävling. :)

Det är inte så lätt att hinna med manuell fokus i de hastigheterna, i alla fall lyckas inte jag ännu. :) Men jag tränar på.

Hej! Jag skulle vilja testa ponnygalopp och undrar hur snabbt mitt gotlandsruss på 118 cm skulle springa om han sprang fort i 800 m. Tacksam för svar!

Vad fina bilder du tar! Skulle du kunna berätta lite om hur man fotograferar. Är väldigt intresserad :D

Tack så jättemycket!

Svårt att komma på hur jag ska förklara bara :) Men jag använder en systemkamera (Canon EOS-350D) med ett zoomobjektiv för att komma närmare hästarna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 406
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 181
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 043
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar